نقاشی فرشته        پتینه دیزاین. 09120131557

نقاشی فرشته پتینه دیزاین. 09120131557

شرکت IDQ در دوحه قطر و تهران به مدیریت پروفسور مهران مکبری و همکاری محمد الشیبه در قطر 2018 میلادی تاسیس و بواسطه اعتبار این کشور در کشورهای مختلف کار اجرایی داشته و دارد . تهران نیز از جمله آنهاست.

محل لوگو

سرامیک کاشی کفپوش


سرامیک کاشی کفپوش

کاشی سرامیک کف و کفپوش

 

 

نور یکی از مهم‌ترین نکات برای انتخاب رنگ سرامیک کف است اگر نور کافی در مکان نباشد و ساختمان و فضا تاریک باشد قطعاً انتخاب رنگ‌های تیره به  این شرایط کمک می‌کند و فضای جالبی را بوجود نمی‌آورد؛ پس بهتر است در چنین شرایطی از رنگ‌های روشن برای سرامیک کف استفاده شود.
همچنین در سالن‌های پذیرایی، مهمانی، مراسم که نیاز به نورپردازی و جلوه‌های مختلفی است، حتماً از سرامیک‌های روشن استفاده کنید؛ زیرا سرامیک رنگ روشن به پخش نور کمک کرده و در نهایت زیبایی خاصی از نور ساطع می‌شود پس در شرایط لازم بهترین گزینه رنگ روشن است. همان‌طور که در مقالات پیش‌تر دررابطه‌با کاشی آشپزخانه نیز صحبت شد، نور مناسب در انتخاب انواع کاشی در محیط تأثیرگذار است

 

روی زمین، من یک طرح موزاییک پیچیده با استفاده از مجموعه ای از کاشی های سرامیکی درست کرده ام. رنگ‌های آبی و آبی وجود دارد که با زرد ملایم و رنگ‌های کرمی ترکیب می‌شوند و با یکدیگر ترکیب می‌شوند و جلوه‌ای ظریف و لطیف ایجاد می‌کنند. طرح های ظریف گل با خطوط سفید، خاکستری و سیاه و ترکیبی پر جنب و جوش از اشکال منبت کاری شده اند تا بعد و بافت بیشتری به آن ببخشند. هر کاشی با دقت قرار می گیرد تا تعادل کامل بین الگو و رنگ ایجاد شود، طرحی که به نظر می رسد توسط یک صنعتگر ماهر نقاشی شده است.

 

.روی زمین، یک شاهکار سرامیکی با طراحی پیچیده در زیر نور روشن می درخشد که دارای خطوط نرم، الگوهای مارپیچ و رنگ های پررنگ و رنگارنگ است. سطح صاف و جذاب است که منعکس کننده یک محیط دلپذیر و عنصر زیبایی در هر اتاق است. این طرح سرامیکی منحصربه‌فرد برای مناطق نشیمن، راهروها، حمام و موارد دیگر، احساس راحتی و آرامش را برای هر کسی که روی آن می‌ایستد، ایجاد می‌کند.

 

من یک طرح زیبا از سرامیک در کف خانه ام کار کردم. خطوط پیچیده کاشی های سرامیکی فیروزه ای و طلایی الگویی خیره کننده در سراسر فضا ایجاد کرده است. همانطور که ایستاده بودم و به هنر پر جنب و جوش زیر پایم نگاه می کردم، تقریباً می توانستم آرامشی را که از چیدمان عالی آن ساطع می شود احساس کنم. از این الگو، می دانستم خانه ام امن و جذاب است، با زیبایی غیرقابل انکاری که همیشه از بقیه متمایز است.

 

 

  انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 42

برچسب های مهم

Doha salwaroad 375 number +97466433217

اجرای پتینه نقاشی فرشته طراحی و دیزاین داخلی شرکت بین المللی IDQ Design قطر در تهران . شماره ثبت شرکت در دوحه 123341

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما