نقاشی فرشته        پتینه دیزاین. 09120131557

نقاشی فرشته پتینه دیزاین. 09120131557

شرکت IDQ در دوحه قطر و تهران به مدیریت پروفسور مهران مکبری و همکاری محمد الشیبه در قطر 2018 میلادی تاسیس و بواسطه اعتبار این کشور در کشورهای مختلف کار اجرایی داشته و دارد . تهران نیز از جمله آنهاست.

محل لوگو

متخصص فرشته سقف


متخصص فرشته سقف

متخصص نقاشی فرشته سقف 

 

به عنوان یک متخصص نقاشی فرشته، آثار هنری سقفی خیره کننده ای ایجاد می کنم تا آرامش، زیبایی و هیبت را برای مشتریانم به ارمغان بیاورم. من در افزودن لمس کامل فرشته ای به سقف ، کلیساها کاخها و سایر مکان های مقدس تخصص دارم. هنر من ارتعاشات معنوی و زیبایی باشکوه را به فضاهای از قبل مقدس می آورد و روح واقعی فضا را بیرون می کشد. من تلاش می کنم اطمینان حاصل کنم که هر اثر هنری که نقاشی می کنم واقعاً قلمرو معنوی را ارج می نهد و بیننده را به قلمروی آرامش و روشنگری منتقل می کند. من به خودم افتخار می کنم که با هر مشتری یک رویکرد شخصی داشته باشم و یک اثر هنری را ایجاد کنم که کاملاً متناسب با نیازهای آنها باشد. با توجه به جزئیات و استعدادم در ثبت ظریف ترین ضربه های قلم مو، فضاهای خالی را به بوم های زیبای بهشتی تبدیل می کنم.

 

 

 

از زمانی که پسر کوچک بودم، علاقه زیادی به خلق چیزهای زیبا داشتم، بنابراین طبیعی بود که شغلی در نقاشی سقف فرشته انتخاب کنم. با کمک برخی از کلاس های مدرسه هنر، توانستم بر تکنیک های لازم برای زنده کردن نقاشی های فرشته تسلط پیدا کنم. از فرشتگان نقاشی شده با دست با هاله های طلایی گرفته تا صحنه های آسمان پر از بال های پر نرم، هر قطعه ای که من خلق کرده ام با دقت و با عشق و دقت ساخته شده است. صرف نظر از اندازه اتاق یا اندازه بوم، من از اهمیت دادن هر زاویه لذت می برم. بخش مورد علاقه من ثبت جزئیات کوچک در هر یک از کارهایم است، مانند درخشش های درخشان ستاره ها و درخشش ملایم بال ها. هر نقاشی که من خلق می کنم در نوع خود منحصر به فرد است. هدف من نه تنها خلق یک اثر هنری زیبا، بلکه ایجاد شادی برای مشتریانم و ایجاد حس شگفتی برای افرادی است که آن را مشاهده می کنند. در پایان، ایجاد نقاشی های سقف فرشته برای من شادی و رضایت زیادی به ارمغان می آورد. این چیزی بیش از یک شغل شده است، علاقه و راه ارتباطی من با دیگران است. این نعمت بزرگی است که بتوانی چیزی به قدری زیبا بسازی که برای همیشه ماندگار شود.

 

وقتی مردم می‌خواهند در خانه‌هایشان حس زیبایی الهی داشته باشند، به من - یک فرشته نقاش - روی می‌آورند. من در تصاویر فرشته ای تخصص دارم که هم چشم نواز و هم الهام بخش هستند. چه مشتری درخواست فرشته‌ای ملایم و نگهبان داشته باشد یا مجموعه‌ای درخشان از موجودات آسمانی برای سقف اتاق نشیمن، من به‌طور خستگی‌ناپذیر برای خلق آثار هنری فرشته سفارشی که فراتر از واقعیت است کار می‌کنم. بوم من از تخته های سقف کشیده ساخته شده است، نه بوم کشیده. از پالت های رنگ و قلم مو گرفته تا خود هنر الهی، برای نقاشی فرشته هر مشتری وقت می گذارم و توجه و عشق را در هر ضربه به کار می گیرم. و نتیجه زیبایی فرشته‌ای است که باعث هیبت، تشویق و انگیزه می‌شود - یادآوری ابدی که ما هرگز تنها نیستیم.

 

پرتو درخشانی از نور خورشید از پنجره می تابد و بر روی یک نقاشی فریبنده از یک فرشته روی سقف فرود می آید. این موجود آسمانی با موهای طلایی و بال های بی نقص به نظر می رسد شاهکاری باشد که توسط دستی متخصص خلق شده است. تمام جزئیات با دقت ارائه شده است، تا چرخش های کوچک ستاره ها در چشمان او. رنگ‌های آبی و سبز زنده‌ی لباس او چنان عالی با هم ترکیب شده‌اند که به نظر می‌رسد کل نقاشی با حرکت و ظرافت زنده است. هر فردی که از خانه بازدید می کند در مسیر خود می ایستد و با هیبت به فرشته خیره می شود. کسانی که با این هنر آشنا هستند، می‌دانند که این نقاشی قابل توجهی است که توسط هنرمندی ماهر انجام شده است، هنرمندی که واقعاً زندگی خود را وقف حرفه نقاشی سقف فرشته کرده است. جای تعجب نیست که چرا نقاش بسیار مورد توجه است، زیرا غیرممکن است که از زیبایی نفس گیر کار آنها متاثر نشوید.

مهران مکبری

  انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 53

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

Doha salwaroad 375 number +97466433217

اجرای پتینه نقاشی فرشته طراحی و دیزاین داخلی شرکت بین المللی IDQ Design قطر در تهران . شماره ثبت شرکت در دوحه 123341

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما