نقاشی فرشته        پتینه دیزاین. 09120131557

نقاشی فرشته پتینه دیزاین. 09120131557

شرکت IDQ در دوحه قطر و تهران به مدیریت پروفسور مهران مکبری و همکاری محمد الشیبه در قطر 2018 میلادی تاسیس و بواسطه اعتبار این کشور در کشورهای مختلف کار اجرایی داشته و دارد . تهران نیز از جمله آنهاست.

محل لوگو

ورق طلا تماس خرید


ورق طلا تماس خرید

 تهیه ورق طلا تهران

 

در خیلی از کارها به خصوص ساخت وسایل تزیینی از طلا استفاده می شود و حتما شما ممکن است به فروشگاهی مراجعه کرده و از مجسمه ای خوشتان امده است و قیمت تقریبی آن نسبتا بالا بوده است وقتی از فروشنده دلیل بالا بودن سطح و زیبایی کار به شما گفته است که در ساخت این مجسمه از روکش طلا استفاده شده است اما آیا شما میدانید که ورق طلا چیست و چه کاربرد هایی دارد لطفا با ما همراه باشید. :ورق طلا

ورق هایی که به ورق طلا موسوم هستند دارای چهار نوع اصلی می باشند.

نوع اول ورق هایی هستند که از طلای 18 عیار ساخته میشود و جنس اصلی ورق ها از جنس فلز طلا می باشد و در ابعاد گوناگون بسته به نوع کارایی که می خواهد داشته باشد اندازه و شفافیت وضخامت آن نیز تغییر می کند.

از ورق هایی که طلای 18 عیار هستند بیشتر برای کار هایی مانند نما و طراحی داخلی مساجد و اماکن زیارتی استفاده می شود گاها دیده شده است که در ملک های شخصی برای اشرافی بودن بیشتر نیز از ورق طلا در طراحی های ان استفاده کرده اند.

نوع دوم ازاین ورق های طلا که بیشتر کارهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد بر پایه ورق نازک طلایی می باشد و عیار طلا در آن بسیار پایین است و بیشتر پایه فلزی دارد و طلای به کار رفته در این دسته از ورقه ها بر پایه میکرون یعنی کمترین حد موجود محاسبه می شود و ظاهر پر زرق و برق این ورقه ها به علت داشتن طلا در آن ها نیست بلکه فلزهایی که در ساخت آنها به کار رفته است ظاهر پر زرق و برقی به ان ها می دهد. روکش های طلا در انواع متفاوتی وجود دارد که به آن پرداخت.

ورق طلا یک ماده جدید قابل استفاده در پتینه کاری،رزین و دکوراتیو می باشد.
ورقه های طلا بسیار نازک هستند و کار با آن ها به دلیل نازک بودن احتیاج به دقت بسیار بالایی دارد.

ورق طلا خوراکی

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در بسیار از رستوران های خاص و لاکچری در هنگام سرو غذا از روکش طلا خوراکی استفاده می شود. روکش خوراکی طلایی که در این رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد ورق طلا خوراکی می باشد که از طلای 24 عیار ساخته می شود و خاصیت بسیار زیادی دارد.

این نوع از روکش های طلا به جزئ کاربردی که در صنعت پخت و پز و رستوران ها دارند در بسیاری از موارد دارویی نیز کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال بهترین کرم های ضد پیری موجود در بازار کرم هایی هستند که از ورق طلا ساخته می شوندو به علت تاثیر زیادی که دارند بسیار پرفروش و محبوب می باشند.

نوع دیگر ورق طلا برای اجرا در حاشیه ها یا نقاشیهای سلطنتی و اشرافی بکار می‌رود که البته شرکت IDQDESIGN در این مورد تجربه های بسیار زیادی در کشورهای مختلف به مدیریت مهران مکبری داشته و دارد

  انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 44

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

Doha salwaroad 375 number +97466433217

اجرای پتینه نقاشی فرشته طراحی و دیزاین داخلی شرکت بین المللی IDQ Design قطر در تهران . شماره ثبت شرکت در دوحه 123341

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما