نقاشی فرشته        پتینه دیزاین. 09120131557

نقاشی فرشته پتینه دیزاین. 09120131557

شرکت IDQ در دوحه قطر و تهران به مدیریت پروفسور مهران مکبری و همکاری محمد الشیبه در قطر 2018 میلادی تاسیس و بواسطه اعتبار این کشور در کشورهای مختلف کار اجرایی داشته و دارد . تهران نیز از جمله آنهاست.

محل لوگو

سفارش پتینه 09120131557


سفارش پتینه 09120131557

سفارش پتینه تماس ایران

 

با توجه به نوین بودن این هنر پتینه مخصوصا در مسائل و کارهای ساختمانی و فاینال آن بخش عمده‌ای از مردم آشنائی چندان زیادی با این هنر پیدا کردهاند ودرک و تجسم آن برایشان راحت است.پتینه کاری هنری است که در آن با استفاده از رنگ های مختلف و نیز ابزارهای متفاوت، بافت ها و شیوه های متنوع بصری زیبا و متنوعی ایجاد می شود.

پتینه را می‌توان گفت که پتینه کاری نسبت به رنگ های روغنی و پلاستیک که به شکل گسترده‌ای توسط ایرانیان برای رنگ آمیزی منازل استفاده می‌شود، اما بخش نقاشی فرشته  و ملکه ها بسیار سخت تر و دشوارتر و دلنشین تر است. از جهتی این سبک از نقاشی ساختمان باعث دلنشینی و زیبایی به مراتب بیشتر فضای داخلی ساختمان می‌شود و تاثیر به مراتب بیشتری نیز بر روی اعضای ساکن در خانه می‌گذارد.

این شیوه نقاشی کلاسیک نقاشی سه بعدی و اجرای پتینه نسبت به روشهای معمول کمیابتر است، وقت بیشتری از شما می گیرد. برای پیاده کردن این تکنیک شما باید تعداد زیادی رنگ و قلم مو و روغن و پارچه تهیه کنید و هر بار یکی از آنها را استفاده کرده و به مقداری رنگ آغشته کنید. سپس به حالت حرفه ای با قلم مو روی دیوار اجرا کنید.
البته جور دیگری هم می توانید از تکنیک رنگ روغن یا نقاشی روی دیوار مثلا در نیاوران یا تهران استفاده کنید. به این ترتیب با یه پروژکتور طرح اولیه رو کم رنگ اجرا میکنید . این کار را با عشق و علاقه تکرار کنید.

  انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 45

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

Doha salwaroad 375 number +97466433217

اجرای پتینه نقاشی فرشته طراحی و دیزاین داخلی شرکت بین المللی IDQ Design قطر در تهران . شماره ثبت شرکت در دوحه 123341

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما