نقاشی فرشته        پتینه دیزاین. 09120131557

نقاشی فرشته پتینه دیزاین. 09120131557

شرکت IDQ در دوحه قطر و تهران به مدیریت پروفسور مهران مکبری و همکاری محمد الشیبه در قطر 2018 میلادی تاسیس و بواسطه اعتبار این کشور در کشورهای مختلف کار اجرایی داشته و دارد . تهران نیز از جمله آنهاست.

محل لوگو

تهران طراحی داخلی


تهران طراحی داخلی تخصصی

 

تهران داخلی ،اگرمی‌خواهیدمحیطاتاق‌هایتانجذابودرعینحالزیباباشند،خودتانراوادارکنیدحرکتیکنید،ستونواصولرابهآنهاتزریقوتمامتزئیناتراتابعسلیقههایشخصیوعلایقنشانبدهید.

 

قبلازاقدامبههرچیزی،سعیکنیدارزیابیکنیدکهمیخواهیدهربخشازاتاقیاسالنپسازاتمامپروزهچگونهبهنظرمیرسد. مانندیکاثرکاملهنری،تصویررابهخوبیدرکامپیوترخودترسیمکنید. ویژگیهایاصلیوپایههارادرنظربگیرید،کهقابلیتایدرونیوخلاقیت‌هایخودرابهاجرابرسانیدزیراجزئیاتهمهعناصربهخلاقیتشمابستگیداردوبهسرعتگسترشنیابد . ایندرکوتاهمدتسریعترینوخلاقانهترینروشبکارگیریچگونگیمبلمانداخلیاست در تهران داخلی دیزاین.

 

هیچاتاقیامحیطیرانمیتوانبااولینایدهوذهنیتبهاجرادراوردوایجادکرد،بایدبهتدریجآنراکاملتروروشنترکرد. بهیکمعناکهاینیکواقعیتخیالینیست،بلکهشماآنرااجراخواهیدکرد. تاآنجاکهبهحقیقتمیانجامد. طراححرفهایهمیشهمشغولایجادوبازسازیوحتیبهروزرسانیمحیطاستومیتوانطرحهایدکوراسیونرابهگونهایمنحصربهفردوخاصبهاشخاصخاصاهداکند. همچنینمیتواناتاقهاوسالنهاراازنظرعلمیموردبررسیوتفکیکقرارداد . اینیکمقولهفلسفیاستوقتیکهدرزمانیکسیآنراتحلیلواجرامی‌کندآنرابدستوبهخدمتبشریتقرارمیآورد.

 

عناصرزیبا در تهران داخلی و نقاشی رانمیتواندرهرکجاوباحداقلقیمتبهدستآورد،اگرکسیعلمودانشکافیرنگهایاهریکازآنهارانداشتهباشددرواقعهیچمنفعتیبهاینحوزهورشتهنخواهدداد . اگرتفاوتزیباییوغریزههنرراندانیدهیچایدهوپیشترفتیبهدنیایدکورودیزایننخواهیدکرد،فقطاحمقانهخواهدبود.

 

عالمخطوطورنگ،بسیارپیچیدهوعظیماست،برایهرکدامازکشورها،شهرها،محیطهاوحتیخیابان‌هاومحلههاهزارانوحتیمیلیونهاخصلتمتفاوتوجوددارد. اگرزیباییدرونوخلاقیتخودراباورداشتیم،اینقدرنمونههایمشابهوتقلیدیرنگ‌هاوطراحیهارادرکشورهایمتفاوتنمیدیدیم،بااینفاجعهغریزههنریبهفنارفتهودنیادراینمورددرجاخواهدزد،ممکننیستبهآندستیابندمگراینکههربخشومنطقهنسبتبهفرهنگوسلیقهواقعیخودشانعملکنند.دکوراتوریکایدهوطرحنوینراایجادمیکندیاتغییراتاساسیرااعمالومرتبمیکند. مرحلهبعدی نقاشی ساختمانرابهتنهایییاباکمکتیمخودانجاممیدهدودریکیادوبخشگونههایمربوطبههماندیزاینخودرااجراکردهوطرحهایمناسببامنطقهراانجاممیدهدکهسرشارازنبوغونوآوریاست. کارفرماقطعاازنتایجراضیاستوقتیکهمنطبقبافرهنگخودباشدوازانجاماینپروژهحستولددوبارهدارد .براحتیامکانتغییراتجزعیدربخش‌هایحاشیهایوجودداردکهمی‌تواندآن‌هارااصلاحکندودوره‌ایازتجربیاتجدیداستکهباعثتسلطبیشتررویدیزاینوپروژههایبعدیوتکاملاست،ازآنبزرگ‌تراینکهدرخدمتبشریتوتوسعهحرفهایوقدرتدیزاینداخلیاینکشورمی‌شودودوره‌ایدیگرراازسرمی‌گیرد.

 

 

در طراحی داخلی تهران سادگیدرتزیینوتعداداشیاءداخلساختمانواتاقهاکهبراساسشخصیتاشیاءبرقراراست،بهقدریحساسومهماستکهبرعکسآنچهکهتصورمیشودکارراحساستروسختترمی‌کندواصراربرفضاهاوشیوهارائهعناصردرجایمناسببارنگوتممناسبدارد.

 

نویسندهمعتقداستکهاینشفافترینوعاقلانهترینروشیاستکهچنیندیدگاهیمی‌تواندپیشنهادهایواضحومختصررادرحیطهدیزاینداخلیارائهدهد. هدفحفظنزدیکترینوعلمیترینمسیربهحقیقتاصولطراحیواجرایداخلیاستودرحالیکهاصولگذشتهدکوراسیونداخلیمدامدرحالتغییراستبهگشودنایدههایعظیمکاربردیعمومیبرایتغییرمحسوسجهانبهسمتآرامشنسلهااست.

 

هنرهایزیبابرزندگیعمومانسانبهدرستیاحاظنمی‌گیرند،چونکهدرخیلیمواردکارفرمابااینکههیچعلمینداردخودراتصمیمگیرندهمیداند،انتشارهرچهبیشترهنردیزاینداخلیدرحفظوکنترلمنطقآنتاآنجاکهممکناستبایددرنهایتبانظرکارشناستمامشود .

درتهرانداخلی و آپارتمان‌ها و تزیین بدیهیاستکهنسخه‌هایکارخوب،درچهارچوبزیباییبایدهمانتأثیریرادرتاریخهنرداشتهباشدکهیکبازیگرنقشویژهوماندگارتاریخییکفیلمدارد.بهوسیلهنسخههایویژه،طراحیاصلیبرایهمیشهحفظوماندگارخواهندشد. وعملاًبهسمتعصرمدرنوپیشرفتهخواهیمرفت .

 

 

 

ازمهمترینتعهداتزندگیبهخودمانبایدایجادطراحیهایجدیدترواجرایخانههایفوقلاکچریباشد،هیچقانونخاصیبرایاینکهبهچهشکلوچهاصولییکدیزاینداخلیبهاجرادربیایدنیست،چهبساتمامابداعاتازبرهمزدناصولقدیمیپدیدآمدهاند .

 

نویسنده : پروفسور،مهرانمکبری

 

Instagram:luxury_painting_

  انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 34

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

Doha salwaroad 375 number +97466433217

اجرای پتینه نقاشی فرشته طراحی و دیزاین داخلی شرکت بین المللی IDQ Design قطر در تهران . شماره ثبت شرکت در دوحه 123341

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما