نقاشی فرشته        پتینه دیزاین. 09120131557

نقاشی فرشته پتینه دیزاین. 09120131557

شرکت IDQ در دوحه قطر و تهران به مدیریت پروفسور مهران مکبری و همکاری محمد الشیبه در قطر 2018 میلادی تاسیس و بواسطه اعتبار این کشور در کشورهای مختلف کار اجرایی داشته و دارد . تهران نیز از جمله آنهاست.

محل لوگو

لوستر درخشان ایران


لوستر درخشان ایران

 

درخشش لوستر نفیس ایرانی

 

 

لوستر ایرانی ایران آویزان قد بلند در کاخ پادشاهان، روشنایی یک خانه سلطنتی با انگشترهای طلای سبک و نفیسش. هر آویز چشم را خیره می کند، منظره ای با شکوه، درخشش رنگین کمانی اش انگار در افسانه های قدیمی. مهره های رنگی پر جنب و جوش می چرخند همانطور که آنها مانند امواج کوچک موج می زند، در اطراف یک مدالیون حکاکی شده پیچیده، به پیچیدگی ها و شجاعان آراسته آن نگاه کنید. که از آن ساقه های بلند قطره های کریستالی درخشان فرود می آید، منعکس کننده درخشش الماس بسیار باشکوه. افزودن لایه ای از درخشندگی مجلل، مطمئناً بینندگان احساس بی حوصلگی نمی کنند. چه زیبایی باعث افتخار است که همه آن را تحسین کنند مورد تحسین بسیاری برای جذابیت محض آن، این هنر نمادین از کشور بزرگ ایران در قصرها مطمئناً می درخشد و می درخشد.

 

هنر لوستر ایرانی با هر چیزی که تا به حال دیده شده بود متفاوت بود. جزئیات پیچیده ساخته شده از فلزات گرانبها، صنعتگران یک لوستر با ظرافت، تقارن و زیبایی ساختند که توجه مخاطب را به خود جلب کرد. هر رنگی که در درخشش گرم نور شمع می درخشد و منعکس می شود، هنر خالص این خلقت نفس گیر بود. لوستر مرکزی لایه‌هایی از گل‌های رز تزئین شده با جواهر را به نمایش می‌گذارد که مرکز اثر هنری را تشکیل می‌دهد و تمام سطح دستگاه را احاطه کرده است. ظرافت و توجه دقیق به جزئیات نشان داده شده توسط صنعتگران در سراسر لوستر دیده می شد، زیرا حتی کوچکترین تزیینات به عظمت این اثر هنری کمک می کرد. وقتی کسی جلوی هنر باشکوه لوستر ایرانی می ایستد، انکار قدرتی که دارد غیرممکن است. زیبایی پیچیده ای که بیننده را تقریباً در آغوش گرفته است، حسی از هیبت ایجاد می کند که از قدرت ماندگار این نوع هنر بی نظیر صحبت می کند.

 

از سقف بازارهای باستانی ایران، چلچراغی خیره‌کننده می‌درخشد و در نور شب می‌درخشد. این اثر هنری باشکوه از برنج درخشان، نقره‌ای درخشان و شیشه‌های آبی عمیق با شکل‌های پیچیده گل‌ها و پرندگان که به ظرافت در اطراف لبه‌ها قرار گرفته‌اند، ساخته شده است. وسط با یک کریستال یاقوت کبود درخشان پوشانده شده است که تحسین کنندگان خود را از هر طرف خیره می کند. بر فراز آن، خط اسلیمی عتیقه ای در سایه های زرد، آبی و سبز، بدنه را می آراید و هر زنجیره لوستر را با حضور معنادار خود به هم متصل می کند. این لوستر حقیقتا زیبایی و آرامش هنری منحصر به فردی را به تالارهای باشکوه معماری ایرانی می آورد.

 

یک لوستر کریستالی ظریف در وسط سقف آویزان بود که مانند الماس زیر نور خورشید می درخشید. منشورها نور را در اطراف اتاق می شکنند و آن را به رنگی ملایم و چشمک زن می پوشانند. پایین آویزان است و به راحتی قابل دسترسی است و جزئیات پرآذین آن با انحنای ملایم در فریم فلزی آن قرار گرفته است. بازوها و کریستال‌ها چشم را به سمت بالا می‌کشند، گویی تماشاگران جرات می‌کنند دستشان را دراز کنند و آنها را بگیرند. نور آن یک لمس شیک و مسحورکننده است که مردم را دعوت می کند تا بیایند و از زیبایی آن لذت ببرند.

  انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 32

برچسب های مهم

Doha salwaroad 375 number +97466433217

اجرای پتینه نقاشی فرشته طراحی و دیزاین داخلی شرکت بین المللی IDQ Design قطر در تهران . شماره ثبت شرکت در دوحه 123341

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما