نقاشی فرشته        پتینه دیزاین. 09120131557

نقاشی فرشته پتینه دیزاین. 09120131557

شرکت IDQ در دوحه قطر و تهران به مدیریت پروفسور مهران مکبری و همکاری محمد الشیبه در قطر 2018 میلادی تاسیس و بواسطه اعتبار این کشور در کشورهای مختلف کار اجرایی داشته و دارد . تهران نیز از جمله آنهاست.

محل لوگو

پتینه اجرا لابی


پتینه اجرا لابی

اجرای لابی پتینه.

 

ما تصمیم گرفته‌ایم که دیوار پتینه را در سرتاسر دفتر و ساختمان اجرا کنیم تا رنگ و گرما را به فضای خود بیاوریم. پتینه انتخابی ما ترکیبی از بلوز مایل به قرمز و تخته سنگ است. ما مطمئن می شویم که با این رنگ ها شیب های ظریفی ایجاد می کنیم که لمسی ملایم و ظریف به دیوارهای ما می بخشد. ما با رنگ آمیزی دیوارها به شکل پایه نواری و اجازه دادن به خشک شدن آن شروع می کنیم. پس از آن، ما یک روکش پتینه آبی تخته سنگی خود را به صورت رگه‌ای اعمال می‌کنیم و به آن اجازه می‌دهیم تا به جریان بیفتد و با رنگ طلایی ترکیب شود تا ظاهری بافت‌دار و پیچیده داشته باشد. برای ایجاد عمق و گرمای بیشتر، از چند ضربه قلم مو خاکستری تیره نیز استفاده می کنیم. ما مطمئن هستیم که این به ما فضای دقیقی را می دهد که برای آن تلاش می کنیم!

 

ما یک دیوار پتینه را اجرا خواهیم کرد تا یک نقطه کانونی جالب به خانه خود اضافه کنیم. پتین فرآیند ایجاد سطوح زیبا با پیر شدن فلزاتی مانند مس و برنج است. این یک ظاهر منحصر به فرد است که برای بخشیدن به هر فضایی کمی ظرافت و جذابیت بصری عالی است. فرآیند ایجاد دیوار پتینه شامل چند مرحله است. ابتدا کاشی های دیواری مسی یا برنجی را روی دیوار خود نصب می کنیم. این کار را می توان با استفاده از پیچ یا چسب انجام داد. سپس کاشی‌ها را در محلول پتینه می‌پوشانیم تا اثر کهنه ایجاد شود. در نهایت محلول پتینه با یک پارچه خشک پاک می شود تا سطح پتینه فلزی دیوار نمایان شود. نتیجه نهایی یک دیوار چشم نواز خواهد بود که حس بی زمانی و سبک را به خانه ما می آورد. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که به محض اینکه کسی وارد اتاق می شود، مرکز توجه قرار گیرد. ناگفته نماند، ظاهر روستایی و قدیمی آن به خوبی با بسیاری از عناصر دیگر طراحی داخلی مطابقت دارد. ایجاد دیوار پتینه یک پروژه هیجان انگیز و ارزشمند برای هر کسی است که می خواهد یک عنصر منحصر به فرد و زیباشناختی را به خانه خود اضافه کند. ما مطمئن هستیم که آن لمس عالی را به هر اتاق اضافه می کند و به متمایز شدن آن از بقیه کمک می کند.

 

ایجاد دیوار پتینه به سطح خاصی از هنر نیاز دارد. ابتدا باید یک سطح جامد برای دیوار پتینه با اطمینان از صاف، مسطح و عاری از هرگونه زباله آماده کنید. پس از آماده شدن سطح، باید محیط و روش پتینه را انتخاب کنید. یکی از انتخاب‌های رایج استفاده از رنگ‌های روغنی، اکریلیک‌ها یا رنگدانه‌های مخلوط با محیطی مانند آب یا روغن است. برای ظاهری روستایی یا صنعتی، می توان یک روکش فلزی را با یک اسفنج یا پارچه اعمال کرد. پس از استفاده از پتینه، لازم است سطح را با یک لایه محافظ تمام کنید. این به محافظت از دیوار پتینه در برابر آب و هوا و محو شدن کمک می کند و ظاهر پر جنب و جوش آن را برای سال های آینده حفظ می کند. با کمی صبر و تکنیک های مناسب، هر کسی می تواند یک دیوار پتینه منحصر به فرد برای خانه خود ایجاد کند.

 

ما یک راه هیجان انگیز جدید برای آوردن کمی رنگ اضافی به خانه شما داریم - اجرای دیوار پتینه. با تکنیک ثبت اختراع خود، می توانیم دیوارهای شما را با پالت رنگ های پر جنب و جوشی درخشان کنیم که مطمئناً فضای شما را متحول می کند. اجرای دیوار پتینه برای هر اتاقی در خانه شما عالی است، زیرا ما انواع سایه ها و بافت های مختلف را ارائه می دهیم. ما با قرار دادن دقیق رنگ با یک برس درجه بالا شروع می کنیم و به شما یک روکش عالی می دهیم که هم شیک و هم مدرن به نظر می رسد. پس از تکمیل، کت پتین را که ترکیبی خاص از لعاب و رنگدانه است، اعمال می کنیم که نور را به زیبایی منعکس می کند و ظاهر هر رنگی را بهبود می بخشد. پس از اتمام، دیوارهای شما درخشان و عالی به نظر می رسند. ما درک می کنیم که اجرای دیوار پتینه نیاز به یک لمس متخصص دارد و قول می دهیم با نهایت دقت و دقت کار کنیم. بنابراین، اگر به دنبال این هستید که کمی رنگ به خانه خود بیاورید، اجرای دیوار پتینه قطعا ارزش توجه دارد!

پروفسور مهران

  انتشار : ۲۳ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 30

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

Doha salwaroad 375 number +97466433217

اجرای پتینه نقاشی فرشته طراحی و دیزاین داخلی شرکت بین المللی IDQ Design قطر در تهران . شماره ثبت شرکت در دوحه 123341

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما