نقاشی فرشته        پتینه دیزاین. 09120131557

نقاشی فرشته پتینه دیزاین. 09120131557

شرکت IDQ در دوحه قطر و تهران به مدیریت پروفسور مهران مکبری و همکاری محمد الشیبه در قطر 2018 میلادی تاسیس و بواسطه اعتبار این کشور در کشورهای مختلف کار اجرایی داشته و دارد . تهران نیز از جمله آنهاست.

محل لوگو

بدن برهنه نقاشی دیوار


بدن برهنه در نقاشی فرشته دیوار

 

 

نقاشی روی دیوار یک فرشته بود، بال‌های ظریفش کشیده شده بود، درخشش طلایی ملایمی که از فرم ظریفش سرچشمه می‌گرفت. اما، در یک پیچ و تاب منحصر به فرد، بدن فرشته کاملاً برهنه بود، منحنی ها و سطوح پوست آن توسط نور درخشان روشن می شد. نقاش عمداً انتخاب کرده بود که فرشته را بدون لباس جلوه دهد و تصویری شگفت‌انگیز و در عین حال زیبا از خلوص و لطف خلق کند. این تصویر بینندگان را نفس نفس می‌کشید و در جذابیت مرموز و فریبنده موجودی بهشتی گرفتار می‌شد، بدون توجه به پوشش زیبایی آن.

 

نقاشی روی دیوار فرشته ای را با بدنی زیبا و برهنه به تصویر می کشد. تمام جزئیات ظریف پوست عاج آن به شکلی عالی رندر شده است و آن را تقریباً شبیه به زندگی می کند. انحناهای پر پیچ و خم، بال های باشکوه و چشمان درخشان آن فریبنده و سرشار از انرژی الهی است. وقتی به آن نگاه می‌کنم، به یاد می‌آورم که هیچ زیبایی زمینی با بدن فرشته قابل مقایسه نیست.

 

نقاشی روی دیوار منظره ای زیبا از فرشته ای با لباس های روان و بال های ظریف بود، با این حال این بدن زیر آن لباس ها بود که برای تماشاچی برجسته بود. پوست صافش از نور و آرامشی می درخشید که غیرممکن بود از دستش داد، مثل مجسمه ای از زیبایی. حتی رنگ سفید در پنهان کردن ظرافت فرشته‌ای منحنی‌ها و ماهیچه‌های برازنده‌اش مشکل داشت، هر ویژگی مانند یک شاهکار نفیس که به قلمروی الهی تعلق داشت. این منظره ای فراموش نشدنی، گواهی بر مهارت قابل توجه هنرمند و منبع الهام اخروی بود.

 

نقاشی روی دیوار فرشته ای را با شکلی کاملاً متناسب نشان می داد. چشمانش به آسمان نگاه می‌کرد، بال‌هایش پشت سرش باز شده بود و بدن برهنه‌اش روی ابرها کشیده شده بود. تمام جزئیات با دقت در آثار هنری ثبت شده بود، از پوست ظریف و ویژگی های صورت او گرفته تا منحنی های زیبای بدن او. بیننده نمی توانست از زیبایی و آرامشی که از نقاشی سرچشمه می گرفت شگفت زده نشود. نوری که از پیکر اثیری او می‌آمد، درخششی تقریباً جادویی در سراسر اتاق ایجاد می‌کرد و این تصور را ایجاد می‌کرد که او چیزی بیش از یک نقاشی روی دیوار است.

 

نقاشی روی دیوار فرشته‌ای را نشان می‌داد که بال‌های ظریفی را پشت سرش باز کرده بود و چهره‌ای آرام به او داشت. پوست او، بدون لباس، در اتاق کم نور مانند پرتوی رنگ پریده ماه می درخشید. او در برابر بوم رنگ‌های جسورانه و بافت‌هایی با طراحی پیچیده ایستاد. اگرچه زیبایی او جلب کننده بود، اما عریان بودن او را بیشتر فریبنده می کرد. با هر ضربه قلم موی دست هنرمند، آسیب پذیری او به زیبایی به تصویر کشیده می شد و برای همیشه روی بوم ثبت می شد.

 

نقاشی روی دیوار فرشته‌ای را با بدن برهنه‌شان نشان می‌داد که با نوری درخشان و اثیری روشن شده بود. سرشان را بالا گرفته بودند و دست‌هایشان را دراز کرده بودند انگار که از هدیه‌ای آسمانی استقبال می‌کردند. پوست فرشته سفید خالص بود، هیچ نقطه‌ای از نقص را نمی‌توان یافت، و با درخششی رنگین کمانی می‌درخشید که نور اتاق را می‌گرفت و هاله‌ای زیبا در اطراف آنها می‌افکند. اگرچه فرشته برهنه بود، اما در شکل آنها احساس آرامش وجود داشت و هاله ای قدرتمند از فیض و آرامش الهی را ساطع می کردند. واقعا دیدنی بود.

 

این تابلو فرشته‌ای آسمانی را با پوستی کرمی و بال‌های طلایی در پشت سرش به تصویر می‌کشد. منحنی های جذاب او می درخشید و بینندگان را در زیبایی بی انتها اثر هنری مجذوب خود می کرد. انحناهای بدن برهنه او تضاد کاملی را با هاله باشکوه بال های قدرتمندش ایجاد می کرد و قدرت هر دو دنیای فیزیکی و معنوی را تداعی می کرد. به نظر می‌رسید که او محکم و مصمم ایستاده بود و پیام زیبایی، شجاعت و قدرت را برای همه کسانی که او را تحسین می‌کردند از روی دیوار می‌فرستاد.

 

نقاشی روی دیوار فرشته ای بلند قامت را نشان می داد که به سمت آسمان می رفت. بالهای باشکوهش به وسعت کشیده شد و چشمانش به دوردست خیره شد. چیزی که واقعاً این نقاشی را قابل توجه کرد، بدن انسان برهنه ای بود که فرشته در آغوش گرفت. به نظر می‌رسید که فرشته در بدنش احساس آرامش می‌کرد و تقریباً به نظر می‌رسید که در حالی که به آسمان نگاه می‌کرد، شکل را در گهواره‌ای قرار می‌داد. لحظه‌ای تاثیرگذار بود و این قدرت را داشت که هر کسی که آن را می‌دید حرکت کند و الهام بخشد.

فرشته ای که بر روی دیوار نقاشی شده بود، چیزی جز زیبایی الهی خود نداشت، منحنی های برازنده اش بر بوم نقاشی شده بود. پوست صاف آلابستر آن مانند مروارید در آفتاب می درخشید، تصویری اثیری از موجودی الهی، که برای همیشه در زمان به دام افتاده است. بازوهای منعطف آن در آغوشی محافظ گسترده شده است، ژستی از پذیرش و عشق، آماده برای خوشامدگویی به همه کسانی که آثار هنری را مشاهده می کنند. ویژگی های برش خورده آن عمقی از احساسات و لطف را آشکار می کرد و زیبایی انسان بودن و پیچیدگی آن را به بینندگان یادآوری می کرد. همه جزئیات کامل بود و فرشته انگار در زمان و مکان معلق بود و آماده بود پیامی از عشق، صلح و پذیرش را منتقل کند.

پروفسور مهران

 

  انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 103

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

Doha salwaroad 375 number +97466433217

اجرای پتینه نقاشی فرشته طراحی و دیزاین داخلی شرکت بین المللی IDQ Design قطر در تهران . شماره ثبت شرکت در دوحه 123341

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما