نقاشی فرشته        پتینه دیزاین. 09120131557

نقاشی فرشته پتینه دیزاین. 09120131557

شرکت IDQ در دوحه قطر و تهران به مدیریت پروفسور مهران مکبری و همکاری محمد الشیبه در قطر 2018 میلادی تاسیس و بواسطه اعتبار این کشور در کشورهای مختلف کار اجرایی داشته و دارد . تهران نیز از جمله آنهاست.

محل لوگو

فاصله هر فرشته با مرکز سقف


فاصله هر فرشته با مرکز سقف

فاصله هر فرشته سقف با مرکزمحیط

 

نقاشی فرشته از مرکز سقف نیاز به دانش و تخصص هنری خاصی دارد. با درک اصول نور و سایه، می توان با موفقیت فرشته ای ساخت که زیبایی و شادی را به اتاق می آورد. برای رسیدن به یک نقاشی واقع گرایانه باید فاصله بین بال های هر فرشته را در نظر گرفت. با شروع از مرکز، بال های هر فرشته باید در فاصله افزایش یابد و جلوه ای از حرکت بیرونی ایجاد کند و صحنه ای چشم نواز را ایجاد کند. این کار را می توان با افزایش فاصله بال ها مطابق با مساحت نقاشی انجام داد و به نقاشی حس بعد داد. علاوه بر این، هر فرشته نیز باید با دقت در ارتباط با یکدیگر قرار گیرد تا جلوه یک "فرشته نگهبان" را ایجاد کند، که از کل نقاشی از عدم تعادل محافظت می کند. به طور کلی، با در نظر گرفتن این اصول و نقاشی با پرسپکتیو و فاصله مناسب، می توان یک تابلو فرشته فریبنده ایجاد کرد که زیبایی و هماهنگی را به هر سقفی می آورد.

 

اصل نقاشی فرشته بر این ایده استوار است که فرشته ها باید در رابطه با مرکز سقف نقاشی شوند تا جلوه ای هماهنگ و دستیابی به تعادل ایجاد شود. به طور خاص، هر فرشته باید از مرکز سقف فاصله داشته باشد و برحسب فوت یا اینچ اندازه گیری شود. به عبارت دیگر، هر فرشته باید در فاصله مساوی از مرکز سقف قرار گیرد تا زیبایی فرشته به درستی به تصویر کشیده شود و تاثیر نقاشی به حداکثر برسد.

 

هنگام نقاشی فرشتگان، هنرمند باید همیشه اصل فاصله فرشته از مرکز سقف را به خاطر داشته باشد. این اصل بیان می کند که فرشتگان باید در فاصله مساوی از نقطه مرکزی قرار گیرند تا تعادل و هماهنگی در ترکیب کلی حاصل شود. زمانی که فاصله بین هر فرشته یکسان باشد، نقاشی به بهترین شکل به نظر می رسد. هنگام پیروی از این اصل، نقاش باید از متر یا خط کش برای تعیین اندازه های دقیق بین مرکز و لبه های طول بال هر فرشته استفاده کند. این به نقاش اجازه می دهد تا ترکیبی متعادل و نقاشی زیبایی از فرشتگان ایجاد کند.

 

اصل نقاشی زاویه ای بیان می کند که یک هنرمند باید فاصله فرشتگان را از مرکز سقف تغییر دهد تا ترکیبی متعادل و هماهنگ ایجاد کند. این کار را می‌توان با دور کردن فرشتگان از مرکز، نزدیک‌تر کردن آن‌ها به هم در حین دور شدن از مرکز، و با قرار دادن آنها در خوشه‌ها انجام داد. علاوه بر این، مهم است که به خاطر داشته باشید که هر چه فرشتگان به مرکز سقف نزدیکتر باشند، بزرگتر و چشمگیرتر ظاهر می شوند. بنابراین، اگر قرار است نقاشی تأثیری قوی بگذارد، ممکن است نگه داشتن فرشتگان نزدیک به مرکز سقف مفید باشد.

 

 در نقاشی فرشته، هر فرشته باید در فاصله معینی از مرکز سقف قرار گیرد تا از نظر بصری یک اثر هنری متعادل و متقارن ایجاد شود. این فاصله را می توان با استفاده از «قاعده یک سوم» محاسبه کرد که بیان می کند فاصله مرکز نقاشی تا فرشته باید 1/3 طول دیوار یا سقفی باشد که از آن آویزان شده است. به عنوان مثال، اگر سقف 12 فوت طول داشته باشد، هر فرشته باید 4 فوت از مرکز سقف فاصله داشته باشد. بعلاوه، هنگام زاویه دادن به نقاشی برای ایجاد عمق، زاویه باید تا حد امکان نزدیک به زاویه 30 درجه باشد تا واقع بینانه ترین نتایج حاصل شود. با پیروی از این اصل، نقاشان می توانند نقاشی های فرشته خیره کننده ای ایجاد کنند که چشم را جلب می کند و از نظر بصری دلپذیر است.

 

نقاشی یک فرشته بر روی سقف شامل پیروی از قوانین خاصی از علم است. هنگام طراحی تابلو باید فاصله هر فرشته از مرکز سقف مشخص و در نظر گرفته شود. برای رسیدن به تعادل کامل، قرار دادن هر فرشته باید از نسبت طلایی پیروی کند. به عنوان مثال، فرشته وسط باید دو برابر دورتر از فرشته اول از وسط سقف قرار گیرد. علاوه بر این، فرشته دوم باید دو و نیم برابر فاصله از مرکز سقف به عنوان فرشته اول قرار گیرد. این الگو باید برای همه فرشتگان دیگر ادامه یابد تا به نقاشی دلپذیر و متقارن دست یابند.

 

برای به تصویر کشیدن شکل فرشته، نقاش باید از نسبت های شکل فرشته آگاه باشد. نقطه کانونی یک نقاشی فرشته باید سر باشد که باید مرکز بوم یا سقف را اشغال کند. هر عنصر دیگری مانند بال ها، بازوها و نیم تنه باید از مرکز به بیرون تابش کند. بنابراین، فاصله بین بال ها، بازوها و نیم تنه باید نسبت به فاصله بین سر و مرکز سقف باشد. با اتخاذ رویکردی سنجیده، نقاش می‌تواند فرشته‌ای را نقاشی کند که نسبت‌های درستی دارد و به آن امکان می‌دهد تا حد ممکن واقع‌بینانه به نظر برسد.

 

فاصله هر فرشته از مرکز سقف هنگام نقاشی برای ایجاد یک اثر هنری زیبا از نظر زیبایی ضروری است. به طور کلی، فرشتگان باید در فواصل مساوی از مرکز فاصله داشته باشند و به سمت بیرون تابش کنند تا نمایشگری یکنواخت و متقارن ایجاد کنند. اگر شکل مرکزی بزرگتر مورد نظر است، فاصله بین فرشته مرکزی و نزدیکترین همراهش باید کمی بیشتر از فاصله باقیمانده بین فرشتگان باشد. این باعث ایجاد حس تعادل می شود و چشم را به مرکز نقاشی می کشاند. علاوه بر این، هنگام نقاشی به قد فرشته ها توجه کنید زیرا این می تواند سطحی از عمق و درام را به نقاشی اضافه کند. با دقت نظر و رعایت این اصول، هر نقاشی از فرشتگان به شکلی زیبا و اثیری جان می گیرد.

پروفسور مهران

.

  انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 29

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

Doha salwaroad 375 number +97466433217

اجرای پتینه نقاشی فرشته طراحی و دیزاین داخلی شرکت بین المللی IDQ Design قطر در تهران . شماره ثبت شرکت در دوحه 123341

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما