نقاشی فرشته        پتینه دیزاین. 09120131557

نقاشی فرشته پتینه دیزاین. 09120131557

شرکت IDQ در دوحه قطر و تهران به مدیریت پروفسور مهران مکبری و همکاری محمد الشیبه در قطر 2018 میلادی تاسیس و بواسطه اعتبار این کشور در کشورهای مختلف کار اجرایی داشته و دارد . تهران نیز از جمله آنهاست.

محل لوگو

نقاشی دکوراسیون تهران


نقاشی دکوراسیون تهران

نقاشی دکوراسیون داخلی تهران

 

وقتی در خیابان های شلوغ تهران قدم می زنم، چشمانم به الگوهای پیچیده و رنگ های پر جنب و جوش معماری شهر می چرخد. از معابد باشکوه گرفته تا آسمان‌خراش‌های مدرن، زیبایی تهران در ساختارهای خیره‌کننده آن نهفته است که داستان‌هایی از گذشته و حال را روایت می‌کنند. و در میان این همه زیبایی، به یک فروشگاه کوچک اما عجیب برخوردم - نقاشی دکورا. نمای بیرونی رنگارنگ و جذاب آن فوراً توجه من را به خود جلب می کند و می بینم که در حال قدم زدن در داخل هستم و مشتاق دیدن آنچه در درون است هستم. وقتی وارد مغازه می‌شوم، با لبخندی گرم و صمیمانه از طرف صاحب فروشگاه، مریم، به استقبالم آمد. او خود را معرفی می‌کند و من را به گشتی در فروشگاهش می‌برد و مجموعه چشمگیرش از نقاشی‌های دیواری با دست و سفارشی طراحی شده را به نمایش می‌گذارد. مریم یک هنرمند واقعی است، با اشتیاق به نقاشی و استعداد جان بخشیدن به فضاها. کار او فقط در مورد اضافه کردن رنگ یا الگوی جالب به اتاق نیست. این در مورد ایجاد یک محیط، خلق و خوی، و فضایی است که کاملاً شخصیت و سبک هر مشتری را به تصویر می کشد. او آخرین پروژه خود را به من نشان می دهد - یک نقاشی دیواری نفس گیر که برای اتاق خواب یک زوج جوان کشیده بود. این یک صحنه عاشقانه است، با یک ماه کامل که بر روی دریاچه ای آرام می درخشد، احاطه شده توسط فضای سبز سرسبز. رنگ ها خاموش و آرام بخش هستند و توجه به جزئیات بی عیب و نقص است. مریم از روندی که با هر مشتری طی می کند - از مشاوره اولیه تا طراحی و نقاشی نهایی - به من می گوید. او دقت زیادی به گوش دادن به ایده‌ها، ترجیحات و شخصیت‌های آن‌ها می‌کند و سپس طرحی را ایجاد می‌کند که به طور منحصربه‌فرد متناسب با نیازهای آنها باشد. با خروج از فروشگاه احساس می کنم از استعداد و خلاقیت مریم الهام گرفته ام. به من یادآوری می شود که تزیین خانه فقط برای زیبا جلوه دادن آن نیست، بلکه ایجاد فضایی است که نشان دهد ما چه کسی هستیم و چگونه می خواهیم زندگی کنیم. نقاشی دکورا چیزی بیش از یک فروشگاه است - پناهگاهی برای خلاقیت، الهام گرفتن و ابراز وجود. و برای آن، تهران خوش شانس و شادی آوراست که چنین هنرمند و دکوراتور با استعدادی را در میان خود دارد.

 

تهران شهری است که به خاطر فرهنگ غنی، معماری خیره کننده و صحنه هنری پر جنب و جوشش شناخته شده است. این شهری است که الهام بخش خلاقیت است و مکان مناسبی برای یافتن الهام برای دکوراسیون خانه است. یکی از بهترین راه ها برای اضافه کردن رنگ تهران به خانه استفاده از نقاشی دکور است. نقاشی دکورا شکلی از نقاشی تزئینی است که از رنگ‌های تند، روشن و الگوهای پیچیده برای خلق آثار هنری خیره‌کننده استفاده می‌کند که می‌تواند برای تزئین دیوارها، مبلمان و سایر وسایل خانه شما استفاده شود. وقتی صحبت از نقاشی دکور می شود، امکانات بی پایان است. شما می توانید طرح های زیبا و پیچیده ای را با الهام از الگوهای سنتی ایرانی خلق کنید یا می توانید با اشکال و رنگ های جسورانه و انتزاعی آزمایش کنید تا چیزی کاملا منحصر به فرد و مدرن خلق کنید. چه به دنبال اضافه کردن رنگ تهران به اتاق نشیمن، اتاق خواب یا هر اتاق دیگری در خانه خود باشید، نقاشی دکور راهی عالی برای انجام این کار است. پس چرا از همین امروز شروع نکنید و خلاقیت خود را با نقاشی دکورا آزاد نکنید؟ خانه شما به خاطر آن از شما تشکر خواهد کرد!

تهران شهری است که هرگز نمی خوابد و در میان این همه شلوغی، مردم هنوز هم موفق می شوند برای نیازهای دکوراسیون منزل خود وقت بگذارند. تقاضا برای راه حل های منحصر به فرد و خلاقانه طراحی داخلی در تهران همیشه بالاست و اینجاست که نقاشی دکورا مطرح می شود. Decora Painting یک شرکت حرفه ای دکوراسیون منزل است که در ایجاد نقاشی های خیره کننده و منحصر به فرد تخصص دارد که حس جادویی را به هر فضایی به ارمغان می آورد. تیم هنرمندان با استعداد آنها در سبک های مختلف نقاشی به خوبی آشنا هستند و به ارائه بهترین نتایج ممکن به مشتریان خود اختصاص یافته اند. از نقاشی‌های رنگ روغن ظریف و کلاسیک گرفته تا هنر دیواری معاصر و تند، نقاشی دکورا چیزی برای همه دارد. آنها فقط از رنگ‌ها و مواد با بالاترین کیفیت استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که آثارشان برای سال‌های آینده دوام می‌آورند. یکی از آثار برجسته در مجموعه آنها، پرتره خیره کننده تهران در شب است. این نقاشی زیبایی و انرژی شهر را با نورهای پر جنب و جوش و خیابان های شلوغ با جزئیات پیچیده به تصویر می کشد. این یک افزودنی عالی برای هر خانه ای در تهران است و به زیبایی و زیبایی اضافه می کند. نقاشی دکورا به خلق قطعاتی اختصاص داده شده است که نه تنها زیبا به نظر می رسند، بلکه احساسات و تخیل را برمی انگیزند. ساخته های آنها واقعاً آثار هنری هستند و جای تعجب نیست که آنها به سرعت به یکی از محبوب ترین شرکت های دکوراسیون منزل در تهران تبدیل شده اند. فرقی نمی کند که اتاق نشیمن، اتاق خواب یا دفتر خود را متحول کنید، Decora Painting بهترین انتخاب برای راه حل های طراحی داخلی منحصر به فرد و خیره کننده است. آنها نسبت به کار خود مشتاق هستند و متعهد به ارائه نتایج استثنایی هستند که فراتر از انتظارات شما باشد. به آنها اعتماد کنید تا قطعه ای بسازند که برای سال های آینده آن را گرامی بدارید.

زیبایی تهران در تابلوی دکورا جدید من جان می گیرد و گرمای فرهنگ ایرانی را به خانه شما می آورد. طرح های پیچیده معماری شهر به طرز ماهرانه ای با هم تنیده شده اند و جوهر ریشه های تاریخی و شعله های مدرن آن را به تصویر می کشند. دیوارهای خود را با این شاهکار تزئین کنید و خود را در رنگ ها و نقش های غنی تهران غرق کنید. اجازه دهید فضای گرم و دعوت کننده این اثر هنری در خانه شما بیانیه ای ایجاد کند. این نقاشی که با استفاده از مواد درجه یک ساخته شده است، برای تمام عمر طراحی شده است. چه در حال تغییر دکوراسیون یا اضافه کردن به مجموعه خود باشید، این قطعه مطمئناً در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد. با نقاشی دکورا جوهر تهران را در آغوش بگیرید و هر روز شگفتی این شهر فریبنده را تجربه کنید. امروز مال خود را سفارش دهید و در خانه خود بیانیه بدهید.

 

  انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 21

برچسب های مهم

Doha salwaroad 375 number +97466433217

اجرای پتینه نقاشی فرشته طراحی و دیزاین داخلی شرکت بین المللی IDQ Design قطر در تهران . شماره ثبت شرکت در دوحه 123341

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما